Triobud

+48 663 520 036

ul. Piłsudskiego 40/106 A,
48-303 Nysa

biuro@triobud-nysa.pl

Kariera

Dołącz do naszego zespołu!

Nasza firma jest synonimem innowacyjności i profesjonalizmu w zakresie rozwijania projektów i nadzorowania inwestycji. W związku z dynamicznym rozwojem firmy nieustannie dążymy do udoskonalania naszego profesjonalnego i zaangażowanego zespołu.

Chciałbyś/chciałabyś dołączyć do naszego teamu?

 

Sprawdź, który dział w naszej firmie najbardziej odpowiada Twoim preferencjom:

ADMINISTRACJA I OBSŁUGA KLIENTA

Czym się zajmujemy w dziale „Administracja i obsługa klienta”?

  • •dbamy o pozytywny wizerunek firmy, przyjazną atmosferę i estetykę biura,
  • •panujemy nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w obrębie firmy,
  • •zarządzamy obiegiem dokumentów księgowych i kadrowych, koordynacją współpracy z obsługą księgową i kadrową firmy,
  • •prowadzimy kalendarz spotkań,
  • •organizujemy spotkania biznesowe i wyjazdy służbowe,
  • •zaopatrujemy firmę w artykuły biurowe, spożywcze oraz środki czystości,
  • •redagujemy pisma, wnioski, zestawienia,
  • •wspieramy pracę pozostałych działów w firmie,
  • •obsługujemy i koordynujemy serwisowanie urządzeń biurowych,
  • •zarządzamy umowami na stałe usługi dla firmy (dostawy mediów, polisy ubezpieczeniowe, wsparcie informatyczne / prawne  itd.).
  •  

Czego oczekujemy od kandydatów?

  • •średniego lub wyższego wykształcenia w kierunkach pokrewnych z zakresem obowiązków, tj. w zakresie ekonomii, księgowości lub marketingu,
  • •minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • •biegłej obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook), programu Canva i urządzeń biurowych,
  • •znajomości programów typu SALDEO, COMARCH,
  • •doskonałej organizacji pracy, umiejętności ustalania priorytetów, a także realizacji kilku zadań równolegle,
  • •komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
  • •zaangażowania, samodzielności i poczucia odpowiedzialności za wykonywane zadania,
  • •umiejętności redagowania pism urzędowych, biznesowych,
  • •czynnego prawo jazdy kat. B. oraz gotowości do przemieszczania się w obrębie województwa opolskiego i dolnośląskiego (bez konieczności pracy w delegacji),
  • •mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

 

ZARZĄDZANIE INWESTYCJAMI

Czym się zajmujemy w dziale „Zarządzanie inwestycjami”?

  • •koordynowaniem obiegu informacji i dokumentów pomiędzy uczestnikami procesu budowlanego,
  • •organizacją narad budowy oraz innych spotkań z uczestnikami procesu budowlanego,
  • •opracowywaniem treści pism, protokołów, notatek z narad budowy, cyklicznych raportów itp.,
  • •weryfikacją protokołów przerobowych i dokumentacji budowy,
  • •weryfikacją wniosków materiałowych oraz kompletności dokumentacji powykonawczej,
  • •weryfikacją zaawansowania prac budowlanych oraz prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałów budowlanych,
  • •nadzorowaniem jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną i warunkami technicznymi,
  • •udziałem w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych kontraktów,
  • •współpracą z Inwestorem, projektantami, kierownictwem budowy, geodetami, geologami i innymi zespołami technicznymi.
  •  

Czego oczekujemy od kandydatów?

  • •wykształcenia średniego lub wyższego pokrewnego z zakresem obowiązków – budownictwo, inżynieria środowiska, architektura, elektroenergetyka lub pokrewne,
  • •minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • •umiejętności czytania dokumentacji projektowej oraz identyfikowania błędów projektowych,
  • •dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • •obsługi programów typu CAD, pakiet Office, MS Project, Norma Pro,
  • •obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarki, ploter itp.),
  • •czynnego prawo jazdy kat. B. oraz gotowości do przemieszczania się w obrębie województwa opolskiego i dolnośląskiego (bez konieczności pracy w delegacji),
  • •gotowości do pracy bezpośrednio na budowie – czynny udział w realizowanych pracach,
  • •mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
ROZWÓJ PROJEKTÓW DEWELOPERSKICH OZE

Czym się zajmujemy w dziale „Rozwój projektów OZE”?

  • •analizą terenów pod kątem wykorzystania ich dla inwestycji OZE (fotowoltaika i energetyka wiatrowa) przy użyciu portali typu geoportal, e-mapa, system informacji przestrzennej,
  • •pozyskiwaniem dokumentów/materiałów na potrzeby rozwoju projektów: materiały z zasobów geodezyjnych i ewidencji gruntów, planowania przestrzennego, dostawców mediów, prowadzonych postępowań administracyjnych itd.,
  • •procedowaniem uzgadniań i podpisywaniem umów z właścicielami gruntów na dzierżawy i służebności przesyłu,
  • •współpracą z podmiotami uczestniczącymi w rozwoju procesu deweloperskiego (urbaniści, geodeci, projektanci) – monitorowanie realizacji harmonogramu, rozliczanie wykonanych prac, aktualizacja danych, weryfikowanie przesyłanych materiałów,
  • •współpracą z jednostkami administracji publicznej w zakresie pozyskiwania uzgodnień i decyzji,
  • •koordynowaniem obiegu dokumentacji projektowej,
  • •bieżącym weryfikowaniem stanu uzgodnień oraz ich treści,
  • •realizacją poszczególnych etapów projektu zgodnie z harmonogramem,
  • •uczestnictwem w spotkaniach w sprawach bieżących uzgodnień z przedstawicielami organów samorządowych oraz w spotkaniach biznesowych z Inwestorami,
  • •uczestnictwem w negocjacjach umów z właścicielami gruntów, nanoszenie korekt, redagowanie umów, konsultowanie treści z doradcami prawnymi,
  • koordynacją współpracy z kancelarią notarialną.
  •  

Czego oczekujemy od kandydatów?

  • •minimum dwuletniego doświadczenia w rozwoju projektów OZE,
  • •dobrej znajomość etapów procesu rozwoju projektów OZE,
  • •wykształcenia wyższego pokrewnego z zakresem obowiązków – budownictwo, inżynieria środowiska, gospodarka przestrzenna, elektroenergetyka lub pokrewne,
  • •umiejętności czytania map i rysunków technicznych,
  • •dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • •obsługi programów typu Q-GIS, CAD, MS Project, pakiet Office, Wind Pro, WAsP,
  • •obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarki, ploter itp.),
  • •czynnego prawo jazdy kat. B oraz gotowości do podróży służbowych,
  • •minimum średniej znajomości języka angielskiego.

 

ROZWÓJ PROJEKTÓW DEWELOPERSKICH KUBATUROWYCH

Czym się zajmujemy w dziale „Rozwój projektów DEWELOPERSKICH I KUBATUROWYCH”?

  • •organizacją pracy biura obsługi klienta,
  • •inicjowaniem i kształtowaniem relacji z klientem, bieżące doradztwo,
  • •tworzeniem ofert sprzedażowych oraz narzędzi promocji usług i produktów (m.in. w portalach internetowych),
  • •dbaniem o jakość, kompletność i prawidłowość powstających dokumentów marketingowych,
  • •analizą rynku i oceną ofert konkurencji,
  • •prowadzeniem działań marketingowych,
  • •prezentowaniem nieruchomości klientom,
  • •przygotowywaniem transakcji i negocjowaniem ich warunków, redagowaniem umów,
  • •wspieraniem tworzenia dokumentacji: technicznej, biurowej, wykonawczej, powykonawczej,
  • •współpracą z podwykonawcami i projektantami.
  •  

Czego oczekujemy od kandydatów?

  • •minimum dwuletniego doświadczenia w rozwoju projektów deweloperskich i kubaturowych,
  • •wykształcenia wyższego pokrewnego z zakresem obowiązków – budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, marketing,
  • •znajomości rynku nieruchomości,
  • •umiejętności czytania dokumentacji technicznej,
  • •dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
  • •znajomości programów typu AutoCad, pakiet Office, Asari, Canva, Archiline, programów do projektowania,
  • •czynnego prawo jazdy kat. B.

Aktualne Oferty Pracy

Specjalista ds. realizacji inwestycji deweloperskich

Firma TRIOBUD INVESTMENTS Sp. z o.o. rozwija projekty w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz mieszkaniowym – deweloperskim oraz świadczy usługi nadzoru inwestorskiego, inżyniera kontraktu, inwestora zastępczego oraz rozwija swoje projekty w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz mieszkaniowym – deweloperskim. Zarządzamy inwestycjami budowlanymi przez cały okres realizacji inwestycji – od etapu planowania, aż do oddania obiektu do użytkowania. Współpracujemy z projektantami, inspektorami nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż, firmami wykonawczymi. Pracujemy zarówno dla inwestorów indywidualnych jak i firm oraz instytucji państwowych. Z związku z dynamicznym rozwojem firmy dążymy do zbudowania profesjonalnego i zaangażowanego zespołu, dlatego też poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. realizacji inwestycji deweloperskich

Zakres obowiązków:

  • •koordynowanie obiegu informacji i dokumentów pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego;
  • •koordynacja procesu projektowego;
  • •przygotowanie, opracowanie i pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych dokumentacji na potrzeby inwestycji realizowanych przez spółkę;
  • •organizacja narad budowy oraz innych spotkań z uczestnikami procesu budowlanego;
  • •opracowywanie treści pism, protokołów, notatek z narad budowy, cyklicznych raportów, umów z podwykonawcami, prezentacji itp.;
  • •weryfikacja protokołów przerobowych i dokumentacji budowy;
  • •weryfikacja wniosków materiałowych oraz kompletności dokumentacji powykonawczej;
  • •wsparcie weryfikacji zaawansowania prac budowlanych oraz prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałów budowlanych;
  • •nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną i warunkami technicznymi;
  • •budowanie bazy podwykonawców do współpracy, a także materiałów niezbędnych do realizacji budowy wraz z koordynacją procesów zamawiania i dostaw poszczególnych asortymentów;
  • •stałe wsparcie Zarządu w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych działań, w tym prowadzenie analiz budżetowych;
  • dbanie o pozytywny wizerunek spółki i budowa relacji z partnerami;
  • •współpraca z Inwestorem, projektantami, kierownictwem budowy, geodetami, geologami i innymi zespołami technicznymi.
  •  

Nasze wymagania:

  • •wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze budownictwo, architektury lub pokrewne;
  • •minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny;
  • •wiedza z zakresu zarządzania projektem i/lub zarządzania procesem;
  • •umiejętność czytania dokumentacji projektowej oraz identyfikowania błędów projektowych;
  • •dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu;
  • •obsługa programów typu CAD, pakiet Office, MS Project, Norma Pro;
  • •obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarki, ploter itp.);
  • •czynne prawo jazdy kat. B;
  • •mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
  •  

Oferujemy:

  • •umowa o pracę / umowa B2B;
  • •stabilne warunki zatrudnienia;
  • •atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od doświadczenia zawodowego;
  • •możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • •możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach;
  • •catering firmowy;
  • •ubezpieczenie grupowe;
  • •służbowy laptop, telefon, samochód.
  •  

Zapraszamy do przesyłania CV wraz z informacją na temat oczekiwanej wysokości wynagrodzenia.

Asystent Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Firma TRIOBUD INVESTMENTS Sp. z o.o. świadczy usługi nadzoru inwestorskiego, inżyniera kontraktu, inwestora zastępczego oraz rozwija swoje projekty w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz mieszkaniowym – deweloperskim. Zarządzamy inwestycjami budowlanymi przez cały okres realizacji inwestycji – od etapu planowania, aż do oddania obiektu do użytkowania. Współpracujemy z projektantami, inspektorami nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż, firmami wykonawczymi. Pracujemy zarówno dla inwestorów indywidualnych jak i firm oraz instytucji państwowych. Z związku z dynamicznym rozwojem firmy dążymy do zbudowania profesjonalnego i zaangażowanego zespołu, dlatego też poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Zakres obowiązków:

  • •koordynowanie obiegu informacji i dokumentów pomiędzy uczestnikami procesu budowlanego;
  • •organizacja narad budowy oraz innych spotkań z uczestnikami procesu budowlanego;
  • •opracowywanie treści pism, protokołów, notatek z narad budowy, cyklicznych raportów itp.;
  • •weryfikacja protokołów przerobowych i dokumentacji budowy;
  • •weryfikacja wniosków materiałowych oraz kompletności dokumentacji powykonawczej;
  • •wsparcie weryfikacji zaawansowania prac budowlanych oraz prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałów budowlanych;
  • •nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną i warunkami technicznymi,
  • •uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych kontraktów,
  • •współpraca z Inwestorem, projektantami, kierownictwem budowy, geodetami, geologami i innymi zespołami technicznymi.

Nasze wymagania:

  • •wykształcenie średnie lub wyższe zgodne z profilem działalności firmy – budownictwo, elektrotechnika, inżynieria elektryczna, elektroenergetyka lub pokrewne,
  • •doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny,
  • •umiejętność czytania dokumentacji projektowej oraz identyfikowania błędów projektowych,
  • •dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu,
  • •obsługa programów typu CAD, pakiet Office, MS Project, Norma Pro oraz programów do projektowania,
  • •obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarki, ploter itp.),
  • •czynne prawo jazdy kat. B,
  • •mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • •gotowość do pracy bezpośrednio na budowie – czynny udział w realizowanych pracach.

Oferujemy:

  • •umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • •stabilne warunki zatrudnienia,
  • •atrakcyjne wynagrodzenie,
  • •możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • •możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach,
  • •catering firmowy,
  • •służbowy laptop, telefon, samochód.

Zapraszamy do przesyłania CV!

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Triobud Investments Sp. z o.o.
  2. Kontakt z administratorem Ochrony Danych – biuro@triobud-nysa.pl.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
  4. Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa dotyczących postępowania rekrutacyjnego będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu pracy (art. 221 Kodeksu pracy) oraz na podstawie Art. 6, ust 1, lit b RODO, jako dane niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
  5. Inne przekazane przez Państwo dane osobowe (np. dane wizerunkowe), na podstawie udzielonej przez Państwo zgody.
  6. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę.
  7. Udzielone przez Państwo zgody mogą zostać odwołane w dowolnym czasie.
  8. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 36 miesięcy.
  9. Mają Państwo prawo do:

1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2) do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) do usunięcia danych osobowych;

5) do cofnięcia zgody, gdy przetwarzamy Państwa dane na podstawie udzielonej zgody;

6) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).

  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2.  

Klauzula zgody dla kandydatów do pracy:

Wyrażam zgodę/* Nie wyrażam zgody/* na przetwarzanie moich danych osobowych

w celu wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez  Triobud Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Nysie, ul. Piłsudskiego 40/106A.

Dołączenie do CV mojego zdjęcia, jak również podanie przez mnie w CV większego zakresu danych osobowych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy jest wyraźnym działaniem potwierdzającym moją zgodę na przetwarzania tych danych w celach rekrutacji.

Czekamy na Twoje CV

    Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności.

    Sprawdźmy czy nie jesteś robotem. (Uzupełnij równanie).
    81 − 77 =