Kariera
Dołącz do naszego zespołu!
Nasza firma jest synonimem innowacyjności i profesjonalizmu w zakresie rozwijania projektów i nadzorowania inwestycji. W związku z dynamicznym rozwojem firmy nieustannie dążymy do udoskonalania naszego profesjonalnego i zaangażowanego zespołu.
Chciałbyś/chciałabyś dołączyć do naszego teamu?
Sprawdź, który dział w naszej firmie najbardziej odpowiada Twoim preferencjom:
Czym się zajmujemy w dziale „Administracja i obsługa klienta”?
- •dbamy o pozytywny wizerunek firmy, przyjazną atmosferę i estetykę biura,
- •panujemy nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w obrębie firmy,
- •zarządzamy obiegiem dokumentów księgowych i kadrowych, koordynacją współpracy z obsługą księgową i kadrową firmy,
- •prowadzimy kalendarz spotkań,
- •organizujemy spotkania biznesowe i wyjazdy służbowe,
- •zaopatrujemy firmę w artykuły biurowe, spożywcze oraz środki czystości,
- •redagujemy pisma, wnioski, zestawienia,
- •wspieramy pracę pozostałych działów w firmie,
- •obsługujemy i koordynujemy serwisowanie urządzeń biurowych,
- •zarządzamy umowami na stałe usługi dla firmy (dostawy mediów, polisy ubezpieczeniowe, wsparcie informatyczne / prawne itd.).
Czego oczekujemy od kandydatów?
- •średniego lub wyższego wykształcenia w kierunkach pokrewnych z zakresem obowiązków, tj. w zakresie ekonomii, księgowości lub marketingu,
- •minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- •biegłej obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook), programu Canva i urządzeń biurowych,
- •znajomości programów typu SALDEO, COMARCH,
- •doskonałej organizacji pracy, umiejętności ustalania priorytetów, a także realizacji kilku zadań równolegle,
- •komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
- •zaangażowania, samodzielności i poczucia odpowiedzialności za wykonywane zadania,
- •umiejętności redagowania pism urzędowych, biznesowych,
- •czynnego prawo jazdy kat. B. oraz gotowości do przemieszczania się w obrębie województwa opolskiego i dolnośląskiego (bez konieczności pracy w delegacji),
- •mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Czym się zajmujemy w dziale „Zarządzanie inwestycjami”?
- •koordynowaniem obiegu informacji i dokumentów pomiędzy uczestnikami procesu budowlanego,
- •organizacją narad budowy oraz innych spotkań z uczestnikami procesu budowlanego,
- •opracowywaniem treści pism, protokołów, notatek z narad budowy, cyklicznych raportów itp.,
- •weryfikacją protokołów przerobowych i dokumentacji budowy,
- •weryfikacją wniosków materiałowych oraz kompletności dokumentacji powykonawczej,
- •weryfikacją zaawansowania prac budowlanych oraz prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałów budowlanych,
- •nadzorowaniem jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną i warunkami technicznymi,
- •udziałem w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych kontraktów,
- •współpracą z Inwestorem, projektantami, kierownictwem budowy, geodetami, geologami i innymi zespołami technicznymi.
Czego oczekujemy od kandydatów?
- •wykształcenia średniego lub wyższego pokrewnego z zakresem obowiązków – budownictwo, inżynieria środowiska, architektura, elektroenergetyka lub pokrewne,
- •minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- •umiejętności czytania dokumentacji projektowej oraz identyfikowania błędów projektowych,
- •dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
- •obsługi programów typu CAD, pakiet Office, MS Project, Norma Pro,
- •obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarki, ploter itp.),
- •czynnego prawo jazdy kat. B. oraz gotowości do przemieszczania się w obrębie województwa opolskiego i dolnośląskiego (bez konieczności pracy w delegacji),
- •gotowości do pracy bezpośrednio na budowie – czynny udział w realizowanych pracach,
- •mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Czym się zajmujemy w dziale „Rozwój projektów OZE”?
- •analizą terenów pod kątem wykorzystania ich dla inwestycji OZE (fotowoltaika i energetyka wiatrowa) przy użyciu portali typu geoportal, e-mapa, system informacji przestrzennej,
- •pozyskiwaniem dokumentów/materiałów na potrzeby rozwoju projektów: materiały z zasobów geodezyjnych i ewidencji gruntów, planowania przestrzennego, dostawców mediów, prowadzonych postępowań administracyjnych itd.,
- •procedowaniem uzgadniań i podpisywaniem umów z właścicielami gruntów na dzierżawy i służebności przesyłu,
- •współpracą z podmiotami uczestniczącymi w rozwoju procesu deweloperskiego (urbaniści, geodeci, projektanci) – monitorowanie realizacji harmonogramu, rozliczanie wykonanych prac, aktualizacja danych, weryfikowanie przesyłanych materiałów,
- •współpracą z jednostkami administracji publicznej w zakresie pozyskiwania uzgodnień i decyzji,
- •koordynowaniem obiegu dokumentacji projektowej,
- •bieżącym weryfikowaniem stanu uzgodnień oraz ich treści,
- •realizacją poszczególnych etapów projektu zgodnie z harmonogramem,
- •uczestnictwem w spotkaniach w sprawach bieżących uzgodnień z przedstawicielami organów samorządowych oraz w spotkaniach biznesowych z Inwestorami,
- •uczestnictwem w negocjacjach umów z właścicielami gruntów, nanoszenie korekt, redagowanie umów, konsultowanie treści z doradcami prawnymi,
- koordynacją współpracy z kancelarią notarialną.
Czego oczekujemy od kandydatów?
- •minimum dwuletniego doświadczenia w rozwoju projektów OZE,
- •dobrej znajomość etapów procesu rozwoju projektów OZE,
- •wykształcenia wyższego pokrewnego z zakresem obowiązków – budownictwo, inżynieria środowiska, gospodarka przestrzenna, elektroenergetyka lub pokrewne,
- •umiejętności czytania map i rysunków technicznych,
- •dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
- •obsługi programów typu Q-GIS, CAD, MS Project, pakiet Office, Wind Pro, WAsP,
- •obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarki, ploter itp.),
- •czynnego prawo jazdy kat. B oraz gotowości do podróży służbowych,
- •minimum średniej znajomości języka angielskiego.
Czym się zajmujemy w dziale „Rozwój projektów DEWELOPERSKICH I KUBATUROWYCH”?
- •organizacją pracy biura obsługi klienta,
- •inicjowaniem i kształtowaniem relacji z klientem, bieżące doradztwo,
- •tworzeniem ofert sprzedażowych oraz narzędzi promocji usług i produktów (m.in. w portalach internetowych),
- •dbaniem o jakość, kompletność i prawidłowość powstających dokumentów marketingowych,
- •analizą rynku i oceną ofert konkurencji,
- •prowadzeniem działań marketingowych,
- •prezentowaniem nieruchomości klientom,
- •przygotowywaniem transakcji i negocjowaniem ich warunków, redagowaniem umów,
- •wspieraniem tworzenia dokumentacji: technicznej, biurowej, wykonawczej, powykonawczej,
- •współpracą z podwykonawcami i projektantami.
Czego oczekujemy od kandydatów?
- •minimum dwuletniego doświadczenia w rozwoju projektów deweloperskich i kubaturowych,
- •wykształcenia wyższego pokrewnego z zakresem obowiązków – budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, marketing,
- •znajomości rynku nieruchomości,
- •umiejętności czytania dokumentacji technicznej,
- •dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu,
- •znajomości programów typu AutoCad, pakiet Office, Asari, Canva, Archiline, programów do projektowania,
- •czynnego prawo jazdy kat. B.
Aktualne Oferty Pracy
Firma TRIOBUD INVESTMENTS Sp. z o.o. rozwija projekty w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz mieszkaniowym – deweloperskim oraz świadczy usługi nadzoru inwestorskiego, inżyniera kontraktu, inwestora zastępczego oraz rozwija swoje projekty w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz mieszkaniowym – deweloperskim. Zarządzamy inwestycjami budowlanymi przez cały okres realizacji inwestycji – od etapu planowania, aż do oddania obiektu do użytkowania. Współpracujemy z projektantami, inspektorami nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż, firmami wykonawczymi. Pracujemy zarówno dla inwestorów indywidualnych jak i firm oraz instytucji państwowych. Z związku z dynamicznym rozwojem firmy dążymy do zbudowania profesjonalnego i zaangażowanego zespołu, dlatego też poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. realizacji inwestycji deweloperskich
Zakres obowiązków:
- •koordynowanie obiegu informacji i dokumentów pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego;
- •koordynacja procesu projektowego;
- •przygotowanie, opracowanie i pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych dokumentacji na potrzeby inwestycji realizowanych przez spółkę;
- •organizacja narad budowy oraz innych spotkań z uczestnikami procesu budowlanego;
- •opracowywanie treści pism, protokołów, notatek z narad budowy, cyklicznych raportów, umów z podwykonawcami, prezentacji itp.;
- •weryfikacja protokołów przerobowych i dokumentacji budowy;
- •weryfikacja wniosków materiałowych oraz kompletności dokumentacji powykonawczej;
- •wsparcie weryfikacji zaawansowania prac budowlanych oraz prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałów budowlanych;
- •nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną i warunkami technicznymi;
- •budowanie bazy podwykonawców do współpracy, a także materiałów niezbędnych do realizacji budowy wraz z koordynacją procesów zamawiania i dostaw poszczególnych asortymentów;
- •stałe wsparcie Zarządu w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych działań, w tym prowadzenie analiz budżetowych;
- dbanie o pozytywny wizerunek spółki i budowa relacji z partnerami;
- •współpraca z Inwestorem, projektantami, kierownictwem budowy, geodetami, geologami i innymi zespołami technicznymi.
Nasze wymagania:
- •wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze budownictwo, architektury lub pokrewne;
- •minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny;
- •wiedza z zakresu zarządzania projektem i/lub zarządzania procesem;
- •umiejętność czytania dokumentacji projektowej oraz identyfikowania błędów projektowych;
- •dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu;
- •obsługa programów typu CAD, pakiet Office, MS Project, Norma Pro;
- •obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarki, ploter itp.);
- •czynne prawo jazdy kat. B;
- •mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Oferujemy:
- •umowa o pracę / umowa B2B;
- •stabilne warunki zatrudnienia;
- •atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od doświadczenia zawodowego;
- •możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- •możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach;
- •catering firmowy;
- •ubezpieczenie grupowe;
- •służbowy laptop, telefon, samochód.
Zapraszamy do przesyłania CV wraz z informacją na temat oczekiwanej wysokości wynagrodzenia.
Firma TRIOBUD INVESTMENTS Sp. z o.o. świadczy usługi nadzoru inwestorskiego, inżyniera kontraktu, inwestora zastępczego oraz rozwija swoje projekty w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz mieszkaniowym – deweloperskim. Zarządzamy inwestycjami budowlanymi przez cały okres realizacji inwestycji – od etapu planowania, aż do oddania obiektu do użytkowania. Współpracujemy z projektantami, inspektorami nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż, firmami wykonawczymi. Pracujemy zarówno dla inwestorów indywidualnych jak i firm oraz instytucji państwowych. Z związku z dynamicznym rozwojem firmy dążymy do zbudowania profesjonalnego i zaangażowanego zespołu, dlatego też poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
Zakres obowiązków:
- •koordynowanie obiegu informacji i dokumentów pomiędzy uczestnikami procesu budowlanego;
- •organizacja narad budowy oraz innych spotkań z uczestnikami procesu budowlanego;
- •opracowywanie treści pism, protokołów, notatek z narad budowy, cyklicznych raportów itp.;
- •weryfikacja protokołów przerobowych i dokumentacji budowy;
- •weryfikacja wniosków materiałowych oraz kompletności dokumentacji powykonawczej;
- •wsparcie weryfikacji zaawansowania prac budowlanych oraz prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałów budowlanych;
- •nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną i warunkami technicznymi,
- •uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych kontraktów,
- •współpraca z Inwestorem, projektantami, kierownictwem budowy, geodetami, geologami i innymi zespołami technicznymi.
Nasze wymagania:
- •wykształcenie średnie lub wyższe zgodne z profilem działalności firmy – budownictwo, elektrotechnika, inżynieria elektryczna, elektroenergetyka lub pokrewne,
- •doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny,
- •umiejętność czytania dokumentacji projektowej oraz identyfikowania błędów projektowych,
- •dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu,
- •obsługa programów typu CAD, pakiet Office, MS Project, Norma Pro oraz programów do projektowania,
- •obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarki, ploter itp.),
- •czynne prawo jazdy kat. B,
- •mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- •gotowość do pracy bezpośrednio na budowie – czynny udział w realizowanych pracach.
Oferujemy:
- •umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- •stabilne warunki zatrudnienia,
- •atrakcyjne wynagrodzenie,
- •możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- •możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach,
- •catering firmowy,
- •służbowy laptop, telefon, samochód.
Zapraszamy do przesyłania CV!
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Triobud Investments Sp. z o.o.
- Kontakt z administratorem Ochrony Danych – biuro@triobud-nysa.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
- Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa dotyczących postępowania rekrutacyjnego będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu pracy (art. 221 Kodeksu pracy) oraz na podstawie Art. 6, ust 1, lit b RODO, jako dane niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Inne przekazane przez Państwo dane osobowe (np. dane wizerunkowe), na podstawie udzielonej przez Państwo zgody.
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę.
- Udzielone przez Państwo zgody mogą zostać odwołane w dowolnym czasie.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 36 miesięcy.
- Mają Państwo prawo do:
1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) do usunięcia danych osobowych;
5) do cofnięcia zgody, gdy przetwarzamy Państwa dane na podstawie udzielonej zgody;
6) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Klauzula zgody dla kandydatów do pracy:
Wyrażam zgodę/* Nie wyrażam zgody/* na przetwarzanie moich danych osobowych
w celu wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez Triobud Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Nysie, ul. Piłsudskiego 40/106A.
Dołączenie do CV mojego zdjęcia, jak również podanie przez mnie w CV większego zakresu danych osobowych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy jest wyraźnym działaniem potwierdzającym moją zgodę na przetwarzania tych danych w celach rekrutacji.